Wat zijn de aanleverspecificaties van mijn logo?
U kunt uw logo opsturen naar ons emailadres: contact@nevasign.nl Graag ontvangen wij uw logo in .pdf, .eps, of .ai formaat. Heeft u uw logo in een ander bestandsformaat? Stuur deze dan eerst ter controle op voordat u de bestelling plaatst, dan kijken wij of er mee gewerkt kan worden.
Ik heb per ongeluk het verkeerde bestand toegezonden.
Geen enkel probleem! We beginnen pas met de productie zodra er een akkoord is op de digitale proef. U kunt tot die tijd nog altijd een ander bestand bij ons aanleveren.
Kan ik bij Nevasign ook een apart afleveradres en factuuradres opgeven?
Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw factuuradres aangeven in de daarvoor aangegeven ruimte bij het afrekenen.
Wat zijn de levertijden bij Nevasign en zijn ze bespreekbaar?
Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Wat is het retourbeleid?
Klanten kunnen altijd binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van een reden de producten aanmelden voor retour. U krijgt dan nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen. Bij ontvangst zal uw gehele aankoopbedrag incl. de originele verzendkosten vergoed worden. De verzendkosten voor het retourneren vergoeden wij niet.
Mijn product staat niet op de website.
Is uw vraag nog steeds niet beantwoordt?
Neem contact met ons op via de contact pagina of stuur rechtsreeks een mail naar contact@nevasign.nl